4 dagar kvar.. Jag dör..

Förstår inte hur jag stod ut att hå över 12 dagar med Linnea!
Jag har inte ens nått bf å jag dör av längtan!
Hoppas varje morgon på att det ska sätta igång under dagen!
Å lika besviken vaknar jag varje morgon!
Jag försöker trösta mig med att jag snart har henne utanför magen!
Men jag kommer ju hamna på uppvaket efter snittet å få ligga där tills jag kan röra på benen! Å där kommer jag ligga i vetskapen att micke sitter å myser med henne några rum bort!
Avundsjuk? HELL YEAH!
Jag vill ju ha upp mitt blaskiga, kletiga barn på bröstet å inte släppa blicken från henne en sekund!
Åh!

Idag har vi gått en liten ( väääldigt liten) runda i stan, men trodde jag skulle tappa mina öron så vi körde till Burlövs center där vi träffade mina föräldrar!
Vi köpte en ståbräda till vagnen!
En med samma märke som vagnen för att inte riskera att den inte passar!
Så nät vi kom hem så provkörde vi vagnen å brädan!
Som den räddaren Linnea e så ville hon inte stå på den först men till sist gick det bra å hon ville inte gå av den..!

Sen small tröttheten å irritationen i mig å jag fick lägga mig å vila en stund, men blev avbruten av kli i halsen som slutade med salivkräkning!
Fattar inte vad som hänt med min hals!
Jag sätter ofta mat å dricka i fel strupe vilket leder till sjuk hosta å klökningar!
Har sen julafton haft som en klump i halsen som sitter å
Irriterar och ibland svider å gör ont!
Får för mig att det e cancer i bukspottkörteln!
Har det inte försvunnit inom 2 veckor så kommer jag gå till läkaren å kolla upp det!

Vilket liv det e i magen nu!
Hela magen går i vågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0