3 dagar

Torr som en öken har jag varit i munnen hela natten!
Till och med i drömmarna har jag varit torr å törstig!
Jobbigt att va förkyld! Som tur e så har jag sluppit feberkänslan som jag brukar få när förkylningen bryter ut!

Har haft så sjukt ont mellan benen inatt!
E så trött på dessa smärtor som står mig upp över öronen!
Inte nog med det så har Micke blivit förkyld å ja, ni vet väl hur män e när de e lite förkylda...!
Å så Linnea som e rastlös å verkligen behöver springa av sig på fsk!
Hoppas hon kan gå imorgon, annars har pappa erbjudit sig att passa henne medan vi e på sjukhuset för inskrivning!
Förhoppningsvis kommer jag inte längre med snittet än inskrivningen!!

Idag har vi inga planer!
Förutom att handla hem lite matvaror å så!
Vi får väl se vad min dödssjuka man klarar av......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0