23 dagar

Minns som om det va igår det va 100 dagar kvar! Och nu e det bara 23 dagar!
3 veckor å 2 dagar!
Jag hoppas hon tittar ut snart för nu har jag då ont så jag nästan spricker!
Förvärkarna blir värre å värre för varje dag, mitt bäcken känns som det e söndersmulat och ryggen börjar kännas likadant!
Känns som jag har en basketboll mellan benen när jag går!
Får mensvärk flera gånger i timmen tillsammans med sammandragningar!
Ååh låt det ta slut snart!
Kom ut lillasyster!

Idag började Linnea på nya avdelningen på fsk!
Hon sprang rätt in i dockrummet med NingNing innan jag å micke hann ta av oss skorna!
Å när vi hämta henne va hon på sånt superhumör å sa att hon hade haft roligt!
Skönt!
Inne på deras avdelning kan de se ut på Linnéas gamla avdelnings gård, å där hade de stått å vinkat till sina gamla fröknar å kompisar!

Va en snabb runda på barnens hus å köpte nya filter till min bröstpump!
Ska ta ut å diska isbitsformerna så jag kan frysa in mjölk så det finns vid behov!
Ska ge mig fan på att amma så länge som möjligt denna gången!
Linnea kunde jag inte amma, fick ha en vårtnapp för mina bröstvårtor va för små å Hon sög dåligt, så jag pumpade i ca 3 veckor sen la jag av å gav henne ersättning
För att både spara pengar å tid denna gången så SKA jag amma!
Trodde jag skulle börja läcka lite tidigare denna gången, men inte kommit en endaste liten droppe än!
Med Linnea läckte jag rätt mycket ca 1 1/2 månad innan!

Köpte även ett amningslinne på Lindex.
Kan ju va smart att ha!
Nä nu hör det för ont, så får försöka ta mig till Linnéas rum å plocks fram kläder till imorgon!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0