14 dagar till snitt!

Idag e det exakt 2 veckor kvar tills vi får träffa vår bebis!
2 veckor!
14 dagar!
Vad snabbt dessa månader gått!

Igår kväll va det dax igen!
Hade kraftiga sammandragningar som kändes som riktiga värkar!
Kunde inte röra mig då ont det gjorde, de släppte inte helt emellan vilket gjorde att jag uteslöt att det va dax!
Synd att de avtog och försvann!
Jag som hoppades på att mamma skulle ha rätt!
Men dagen e inte slut, vad som helst kan hända!

Ska strax upp å äta frukost och sen lämna Linnea på dagis för att sen lämna blodprov på vc!
Ska bli skönt att slippa springa på vc en gång i månaden och att slipps ta mitt blodsocker så många ggr om dagen!
Leva normalt igen!
Dock med stora förändringar vad gäller mat å motion!
Ska ner i vikt när lillasyster kommit!
Står inte ut att va tjock längre!
Har gått upp 23kg denna graviditet å minst 15 av dessa e för jag tryckt i matluckan!
Ska inte baka på länge sen!
Ja förutom till Linnéas kalas!

Nä dax för frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0