11 dagar kvar

Nä ingenting har hänt än!

Ligger just nu å kollar på Bolibompa med Linnea!
Ska snart upp å äta frukost för att sen göra oss klara för ett par timmar på Busfabriken med min bror å Anton!
Jag kommer nog mest bara sitta å glo, vågar inte hålla på för mkt, vill inte ligga som en grönsak imorgon!

Igår prova jag att dammsuga, men det hjälpte inte heller!
Samtidigt som tiden går assnabbt så går den inte tillräckligt snabbt!
Jag vill ju så gärna föda vaginalt så därför hoppas jag att det sätter igång innan snittet!
Hade jag inte haft ett "slutdatum" så hade jag inte hållit på å hoppas såhär mkt varje dag!


Kommentarer
Postat av: Milo

Klart du ska leka haha , hoppa på studsmattorna haha =)

2013-01-19 @ 09:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0