Varm & trött

Fattar inte hur jag kan va trött idag när jag fick sova hela natten!
Micke va uppe vid 1 å gav Lovisa mat, sen väckte hon mig kl 5 med en bajsblöja å hunger!
Sen somna hon om å vid 7 va hon hungrig igen å fick mat, sen sov hon till halv elva!
Hon sover ju 90% av dagen!

Jag svettas nästan mer nu än när jag va gravid!
Kan ju hoppas på att jag svettas bort alla extrakilo jag lagt på mig!
Har inte vägt mig sen en vecka innan bf så jag har ingen aning om vad jag väger! Ska bli spännande när jag väl hittar en våg!
Gissar på att jag blivit av med 15 å har 10 kvar!
Magen försvinner mycket varje dag å blir lika glad varje morgon jag ser mig i spegeln!
Nu sticker iaf bopparna ut mer än magen igen :P.

Har mjölkat klart mig nu så ska fixa med det!


Kommentarer
Postat av: Milo

haha minns också hur jag svettades , bra förbränning haha ;) . snygg hårfärg du har , hotmama!

2013-02-11 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0