Uvi?

Ja det va länge jag va "smärtfri"!
Har ont nere i magen och när jag kissar!
E lite rädd för livmoderinfektion eller nåt i den stilen!
Känns inte alls som innan när jag haft blåskatarr!
Väntar på att kk ska ringa upp mig så jag kan komma dit å få kollat upp det!
Vill bli normal nu och njuta fullt ut!

Lovisa ville absolut inte somna igår kväll. Hon skrek å hade nog ont i magen!
Slutade med att micke gick ut å la sig på soffan med henne å där somna de och jag å Linnea sov i vår säng!
Tänker absolut inte förbjuda eller neka henne att sova hos oss!
Lovisa sover ju i vårt rum så självklart får Linnea också göra det, sålänge hon somnar i sin egen säng!
Mitt hjärtegryn!

Eftersom det blev lite sent gör micke inatt så gick jag med Linnea till dagis!
Inga tårar från varken henne eller mig idag! Lite surande var det, men jag följde med in en liten stund sen sa hon; mamma kan gå hem nu!

Ligger nu å lyssnar när Lovisa bajsar!
En gnydde till lite när hon vakna den brakade det till i byxan!
Ska snart göra vid oss å köra in till malmö å antagligen kk.
Halv tre ska vi va på Bvc!
Spännande å se vad vår lilla klump väger!
Hon har nog gått upp de 200g hon gick ner innan vi åkte hem från bb!


Kommentarer
Postat av: Zazz

Grattis till flickan.. Min har också kommit nu 29 Jan kl 03:25 50cm lång 3515g :))

2013-02-10 @ 11:09:35
URL: http://ensammorsamedadhd.blogg.se
Postat av: Milo

mysig bild <3

2013-02-11 @ 13:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0