Torsdag!

Klockan sju ringde klockan imorse och då fick Lovisa mat och sen låg vi å mös till 8.10 då jag gick upp å gjorde vid mig och sen gjorde jag vid Lovisa!
9.20 tog vi bussen till Malmö å mitt jobb!
Va kul att träffa kollegerna, speciellt Stella å Doria!
Vi käka lite å drack kaffe, tiden gick fort, för sen va det dax för de att jobba igen!
De hade samlat ihop till en present till Lovisa!
En ko-snutte och ett presentkort på H&M!
Så efter besöket på jobb gick jag in på Entré för att fördriva tiden och handla upp nästan hela presentkortet!
Det blev 4 par byxor, en body med mössa och 3 par strumpor!

Såg att mina skor gått sönder så köpte mig ett par skor med!

Fick så mycket pengar denna månaden så jag kan shoppa hur mycket som helst :P!

Imorron ska jag till frissan å klippa toppar å halvlugg!
Sist jag klippte mig va i Maj förra året så det e dax nu!
Håret e så risigt i topparna!

Nu ska jag göra vid mig för sängen!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Sanna Sanna

Verkligen super fina kläder gumman :)

2013-03-01 @ 07:44:27
URL: http://Sweetsanna.blogg.se
Postat av: Jonna

Så fint håret blev efter klippningen.
Hur har ni det, fungerar allt bra. Läste att du också får sova gott om nätterna, vilka töser vi har som sover så bra på nätterna, jag går upp en gång mitt i natten och en tidig morgon vid 6 eller 7. Härligt!

2013-03-03 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0