Tisdag, inskrivning

Idag e Micke ledig!
Vi ska till Ystad lasarett på inskrivning inför Linnéas operation nästa vecka!
Fy, mår illa av att tänka på att hon ska sövas och de ska skära i henne :(!
Min lilla prinsessa!
Så idag ska vi träffa läkaren och narkosläkaren för att gå igenom allt!
Vi har iaf bestämt att vi båda ska va med dagen hon opereras och Lovisa ska va hos mina föräldrar de timmarna!
Micke klarar inte av sprutor så jag får va med när de söver henne och när hon vaknar!
Usch!


Igår kväll somna Lovisa 23.30 och sov till 6.30 idag! Efter hon fått mat nu på morgonen så somna hon om!
Vi väckte såklart Linnea när vi bytte blöja så hon ligger här å myser mellan mig och micke!
Snart dax å gå upp å äta frukost, vi måste köra kl 9 då vi ska va i Ystad 10.20!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kommer säkert att gå jätte bra gumman ska du se. Fina bilder. Hoppas allt är bra annars. KRAM

2013-02-26 @ 17:57:59
URL: http://sweetsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0