Svar!

Tack för era fina kommentarer!

Snittet kliar inte, men där kanterna på plasten som de klistrade fast på magen under op satt kliar det så jag håller på att dö!
Tålde inte plåstret de satte över snittet så även i kanterna där den satt kliar det och har varit sårskorpor som trillat av!
Hade en tråd som stack ut en bit från snittet som trilla av förra veckan, men idag råka jag dra ut den lite till så micke fick klippa av den!
Fattar inte varför de dragit ut tråden så långt från snittet! Kommer säkert bli helt irriterad där den sticker ut!

Färgen jag förgat håret med e den de gör reklam om som man ska färga halva håret bara!
Men jag blev så nöjd med rött hår så jag tror jag ska färga hela håret rött!
Ska boka tid till frisören å klippa å färga det ordentligt!
Blir inte många millimetrar de får klippa nu när jag äntligen fått lite längd på håret! Vill så gärna ha långt hår, å har alltid velat, men så har jag ändå satt mig under saxen å klippt mig kort!
Nix inte fler ggr!

Oj blev lite längre svar än jag tänkt :P


Kommentarer
Postat av: Milo

Åh sån tråd hade jag med , min ramla aldrig av så dom klippte den på efterkontrollen åt mig , min var också skitllång :-S . Skönt att inte hela snittet kliar , jag tyckte det var så jobbigt när det kliade och råka man klia för hårt så sved det till hehe .

Jag tycker du klär i det röda , go for it !! ;-). Ang långt hår, jag var likadan förr , klippte jag det så skulle det synas annars kunde det kvitta hehe , nu är jag livrädd om mitt hår , det har också tagit sin lilla tid till denna längden jag har nu :-). Jag Klipper dock mina toppar var 3:e vecka hemma och sen dess har det växt jättefort .

2013-02-11 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0