Sömn

Mina stackars gröna ögon!
De svider å jag e så trött!
Lillan vill bara äta å äta på nätterna så vi får inte sova!
Men nu har vi tankat henne å ska ge henne mer innan sängdax så måste hon låta oss sova några timmar i sträck!

Hon e verkligen en fin å perfekt bebis!
Så snäll å underbar!
E ordlös! Kan inte förklara känslan!

Idag har jag nog haft min babyblues!
Först grät jag som ett barn när vi lämna Linnea på fsk! Hon va jätteledsen å ville med hem å det klarade inte mitt hjärta av så jag bröt ihop å fick gå ut!
Efter det har jag gråtit när jag tänkt på vilken hemsk mamma jag e som lämnar mitt barn sådär och så grät jag för att mina barn e så fina, hur tusan det kunde hända att jag fick de finaste barnen!

Va på amningsmottagningen idag och jag bestämde mig för att fortsätta pumpa och inte tvinga på Lovisa att ta bröstet när hon inte vill!
Det känns rätt för mig för då får jag iaf ge henne bröstmjölk å inte ersättning!
Så efter mötet där körde vi å köpte en elektrisk bröstpump och den e jättebra! Slipper få kramp i handen av allt pumpande :)!

Tid att bädda ner mig framför tvn!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Elektrisk bröstpump. Det fick jag använda när jag låg inne och Alfons var hemma. Jag kände mig som en kossa som blev mjölkad :(

2013-02-06 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0