Skulle inte..

..skrutit om våra sköna nätter!
Inatt somna Lovisa vid tolv, vakna tre å gnydde och knorrade till och från fram till micke å Linnea lämna hemmet ca 7!
Innan micke gick gjorde han mat till Lovisa som jag gav!
Va lagom road å glad vid den tiden då jag fått ge henne nappen 1 miljon gånger under natten!
När hon ätit klart så somna hon såklart och jag va dödstrött så jag somna jag med!
Skulle hälsat på jobb idag men orkade inte å passade på att sova istället!
Jag e fortfarande trött men ska gå ut istället för att lägga mig ner!
Först ska lillan ha mat sen promenerar jag nog ner i stan!


Kommentarer
Postat av: Milo

så gör också leon periodvis :/ ...

shit vad lika du och lovisa är :-)

2013-02-21 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0