Mys

Hade glömt att det var såhär mysigt med bebis!
Vi bråkar nästan om vem som ska ta henne på natten!
Inte riktigt men nästan!
Hon vaknar kl 22 å e vaken till 2-3 tiden på natten!
Roligare nätter kunde man ju ha, men men, vi överlever å e inte dödströtta på dagarna!
Vi e ju ett par rastlösa människor å har "inte tid" att vila på dagarna!

Helgen har varit lugn!
Vi var hos mina föräldrar på lunch igår å idag kom Mickes pappa å vans frampå besök!

Va ju på Bvc i fredags!
Lillan hade inte gått upp något som vi blev utskrivna utan hade tom gått ber 10g, så vi fick rådet att mata henne med mer än vi fick som råd på sjukhuset!
Att de inte vet bättre på sjukhuset..!!!
Jaja, vi ska iaf tillbaks till Bvc imorgon å väga henne för å se om hon lagt på sig nu under helgen!
Håll tummarna!

Vi upptäckte nagelbandsinflammation på henne idag!
Som tur va så har det lagt sig lite, men ska ändå visa för sköterskan imorgon!

Har missat era kommentarer, av någon anledning har jag Inge fått mina mail automatiskt som jag alltid fått (på telefonen) utan var tvungen att logga on å uppdatera!
Iaf!
Tack för gratulationerna :)!

Ja Emelie, som en riktig mjölkkossa känner man sig, men hellre känner jag mig som en kossa än hoppar över "amning" denna gången :)!

Grattis Zazz, jag läste på din blogg, men e alltid kass på att kommentera själv :P.
Jättefin e han!

Nu lite mys med mannen medan barnen väl sover!


Kommentarer
Postat av: Milo

Kanske får stötta med ersättning ? .. Min tjejkompis hade samma sak med sin tjej , hon amma först men tösen blev inte helt nöjd så hon fick fylla på med ersättning också .

2013-02-11 @ 13:22:07
Postat av: Milo

glömde skriva att d e jättefin bilder , liten fis :-), det e som jag alltid har sagt att trots alla mina har varit stora så har dom känts små för mig :-).. underbart fina barn ni har !

2013-02-11 @ 13:26:08
Postat av: Sanna

Verkligen super fina bilder.
Hoppas hon gått upp mer nu.
KRAM

2013-02-11 @ 13:47:50
URL: http://Sweetsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0