Mycket sömn, ändå trött

Igår prick i tid, 22.00 börja Lovisa gnälla å visste inte vad hon ville!
Jag tog upp henne å gick runt å vagga henne en stund, så somna hon å jag kunde lägga ifrån mig henne utan att hon vakna!!
Hon sov till ca 00 å fick mat, vakna vid 02 å fick mat å vakna igen 04 för att äta och sen kl 7!
De två första passen tog micke som ändå va vaken, de sista två tog jag!
Så vi fick en bra natt alla tre!
Men har ändå varit dödstrött hela dagen å har tom sovit en timme på dagen!

Klockan tre va vi på Bvc för att kolla ifall lillan gått upp ngt under helgen!
Vågen visade 4250g!!
Hon hade alltså gått upp 200g sen fredag eftermiddag!
Vilket också betyder att hon nästan (saknas 6g) nått sin födelsevikt :)!
Sköterskan va nöjd å vi e nöjda!
Hinner inte pumpa ut tillräckligt för att spara till nästa måltid då Heffa nu äter 100ml per gång!
Vi har ersättning hemma OM det skulle krisa sig!

Efter Bvc gick vi mot fsk för att hämta Linnea!
Jag gick in själv å när hon fick syn på vagnen utanför fönstret skrek hon "LILLASYYYSTER", å så klädde hon på sig snabbt som ögat! Aldrig att det gått fortare än 10 minuter innan hon fått ytterkläderna på sig!
Hon ska alltid "bara" massa!
Men idag gick det snabbt å bra!
Det e så himla mysigt att ha micke hemma om dagarna!
Än har vi inte stampat varandra på fötterna även om jag tror han hade velat göra det flera ggr när jag blir irriterad å ryter åt honom!

Eftersom lillan e så stor så får vi nog ha dopet när hon e ca 2 månader, annars kommer hon aldrig komma i dopklänningen!
Linnea hade Mickes dopklänning och döptes i Kirsebergs kyrka som jag valde, Lovisa ska döpas i min klänning i Lille Harrie kyrka som Micke valt!
Det ska va rättvist ;)!
Nu väntar jag bara på att han ska gå med på att gifta sig, sen lever jag verkligen på ett rosa moln :)!


Kommentarer
Postat av: Milo

Vad skönt att vågen pekar uppåt , bra att ha ersättning till hands iom att du nu pumpar och som du säger det kanske inte kommer så mkt år gången !

Klart ni ska gifta er ju , du får fria väl om inte han får tummarna loss haha , jag vill förnya våra löften i en liten mysig kyrka i lödde , vill ha en fin brudklänning . Fick sånt sug att gifta mig nu när jag såg syrran hehe ;-)

2013-02-11 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0