Lördag!

Fick sova hela natten, dock vaknade jag som vanligt tusen ggr för att kolla så Lovisa andades!
Va exakt likadan med Linnea!
Minns en natt då jag inte vakna på natten och vakna i panik på morgonen å putta till Linnea å hon reagerade inte på första knuffen men andra knuffen va hårdare å då vakna hon!
Fy va rädd jag va!
Inte förrän hon passerat sin ettårsdag kunde jag sova en hel natt igen!
Samtidigt som jag älskar bebistiden så e den läskig för man e så rädd för psd :(.

Jag gick upp med Linnea kl 8 (!!!!) och tittade på Bolibompa samtidigt som jag tömde sadelväskorna på mjölk!
Ynka 100ml fick jag ut :(!
Halv tio åt vi frukost som blev knäckebröd för mig, äter fortfarande inte mjukt bröd, och för Linnea å micke blev det rostade mackor!
Sen gjorde vi oss iordning och körde till City Gross och Bulltofta kött!

Nu står hasselbackpotatis i ugnen och snart ska kotletterna stekas å salladen skäras!
Mums!

Ikväll blir det mer gott och mys till Mello!
Lite mer intressanta artister ikväll å så e de ju i Malmö å då måste man ju kolla!

Imorron hoppas vi på sol så vi kan ta en lång promenad ute på landet!

Nu tänkte jag gå in på Hemnet å kolla efter fina hus!
Vi kommer antagligen köpa hus till sommaren!
Vi behöver mer plats å vi vill ha trädgård till barnen!
Jag vill dock tillbaks till Malmö där jag har nästan alla vänner å min familj!
Micke vill ut på landet men det vill inte jag för jag har ju inte tagit mitt körkort än å vill inte bli fast där om dagarna!
Micke e inte alltid så svår att övertala ;)!

Utan att överdriva eller ljuga på ngt sätt så har lillan själv rullat över på sidan på dessa bilderna!
Nä, hon e inget mirakelbarn, men hon vände sig faktiskt!
Engångsförteelse? Ja, kanske!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman du måste ta ditt körkort det är en sån befrielse så du anar inte. Sen är det underbart och bo på landet. Super mysigt både på vintern och sommaren. Hihi :D Bor ju utanför Lödde och har nära till motor vägen så vi är vid Värnhem på 15 min o det är ganska lagom så tycker ni ska flytta åt vårt håll och här är bra buss förbindelser med. =) TÅLS O TÄNKA PÅ. Hoppas annars allt är bra med er. KRAM

2013-02-24 @ 12:08:56
URL: http://sweetsanna.blogg.se/
Postat av: Milo

Så gjorde keane med så vi fick låna en sak av BVC som vi la på sidorna början sov eftersom jag var livrädd att han skulle hamna på mage i sömnen :/

2013-02-25 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0