Kk-akut

Fick tillbringa ett par timmar på kk-akut idag!
Har ju haft ont när jag kissar nästan sen förlossningen och för ngn dag sen började mitt avslag att lukta lik!
Inatt googlade jag det och fann "barnsängsfeber"! Jag blev skiträdd och ringde kk direkt imorse!
Först tog de crp som visade 11, liten infektion!
Fick sen vänta några timmar tills läkaren kalla in mig och gjorde en gynundersökning!
Jag hade mycket blod kvar i livmodern som va stor fortfarande, massa levrat blod och infektion i livmodern!
Fick tre olika sorters piller som jag ska stoppa i mig 3 ggr om dagen i 3 dagar, 5 dagar och 7 dagar!
Sen ska jag va normal igen!
Sen kommer väl nästa sak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0