Kalasdax

Idag ska vi ha kalas för Linnea!
I förrgår baka jag en plåt kärleksmums och micke gjorde en chokladkaka!
Igår gjorde jag 2 cheesecake och efter frukost ska jag göra drömmar!
Bara hembakade kakor på våra kalas!
Hade behövt besöka Apoteket idag med!
Lillan e röd å prickig om rumpan så behöver lite rumpkräm!
Hon bajsar ju som en hel karl nästan varje gång hon äter!

Min mjölk börjar redan sina :(!
Ska kämpa på å pumpa oftare så den inte försvinner!
Så det mesta av det Lovisa äter e ersättning!
Tråkigt men va ska man göra!?
Hon har iaf fått min mjölk i 2 veckor och det e bättre än inget!

Lovisa har rätt svårt att komma till ro och somna!
Igår vakna hon vid 8 sen somna hon inte förrän kvart över två!
Hon sov korts stunder i min famn men vakna så fort jag la ifrån mig henne!
Så hela dagen fram till kvart över två satt jag i soffan nästan hela tiden!
Hade vi bara haft vagnen här uppe så hade hon säkert somnat lättare och snabbare!

Hon e ett kräkbarn precis som Linnea var!
Igår kom det både från mun å näsa samtidigt och det va nog all mat som hon upp över både henne å mig!

Nä tid för frukost och alla piller!


Kommentarer
Postat av: Milo

Skönt att kalaset gick bra , blev hon glad för sina presenter ? =) .

Ang mjölken , trist att det blir så MEN tur är väl att det finns andra sätt att mätta ditt barn på även om det inte är bröstmjölk . Mina pojkar har mått lika bra på sin ersättning som Miranda gjorde på min bröstmjölk i 7 månader , ibland så vill det inte och jag tror inte på att se det som nått negativt utan man får försöka hitta fördelar även om man siktat in sig på att helamma .

Svar: Ja hon blev glad, men det va roligare att ha Anton här ;)
Ja, det e inte hela världen att inte ha ngn mjölk att ge, men jag får som tur e ut lite både morgon å kväll.
Å så vill jag inte ha mensen tillbaks än.
Fast jag inte amma så fick jag tillbaks mensen efter 2-3 månader!
Jessica

2013-02-17 @ 23:58:48
Postat av: Sanna

Ni är duktiga som har bakat mycket men måste berömma dig för dom fina bilderna du tar.
Man blir glad när man ser dom. KRAM

2013-02-18 @ 10:43:21
URL: http://sweetsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0