Jobbigt

Jag blir ledsen när jag tänker på Linnea!
Jag saknar henne så det gör ont!
Har aldrig varit borta från henne såhär länge!
Hon hade blivit såå ledsen när hon å Micke kommit hem idag och hade kallat på mig och inte fått något svar :(!
Min fina älskade prinsessa!
Jag hoppas Lovisas blodsocker håller sig nu dessa sista provtagningar så vi får åka hem i eftermiddag! Hatar sjukhus å alls möbler de har!
Att sovs Ibsen sjukhussäng e lika omöjligt som att flyga utan vingar!

Har inte sovit sen i onsdes så mitt stackars huvud trillar snart i kras!
Hinner aldrig somna de korta stunderna som Lovisa sover innan hon "tappar" nappen å skriker som en stucken gris!
Hon säger inte ett ljud när micke e här, men när han går då jävlar tränar vi stämbanden!

Snittsåret kliar jag hade gjort vad som helst för att rycka av det å klia!

Ge mig min säng nuuu!

Såg att min mjölk äntligen börjat rinna! Har ju "ammat" rätt mycket idag, å lillan har blivit sååå arg på mig för att jag lurat henne, men nu äntligen :)!
Hah den lilla tjockisen!

Om en stund ska de ta P-glukos igen på snuttan för att se hur hon ligger nu, det har gått 4 hela timmar sen hon åt sist!

Jag har till och med hunnit sova en timme igenom detta inlägg haha!

Håll alla era tummar att vi får komma hem idag (då ska jag äta godis)!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0