Yeeeees

Igår gjorde jag teoriprovet för körkort å jag klarade det :)).

Jag va så jääävla nervös så jag mådde illa.
Vill bara gå där ifrån när jag satt å vänta på att bli inkallad i teorisalen.

När jag sen tryckte på "Avsluta provet" höll jag för ögonen och kikade mellan fingrarna å såg "Godkänt".
Fyy faan vilken lättnad!
Nu e den delen över, bara uppkörningen kvar.
Skulle inte förvåna mig om jag kuggar för att jag e nervös å gör något litet misstag.
Men jag känner mig rätt lugn, jag vet ju att jag kan köra bra och hade jag själv fått planera rundan hade det gått mycket bättre :P.

Lovisa e helt feberfri idag.
Så skönt!

Linnea och micke e hos audiologen för den vanliga hörselkontrollen vi gör 2 ggr om året.
Kl 11 ska jag va hos läkaren för att få hjälp med min vikt.
Ska bli intressant å se hur många gånger hon nämner rökning och motion.
Jag vet ju att man måste motionera, jag gör det inte för att jag tycker det e aaaaaaaastråkigt.
Vi får se!




Kommentarer
Postat av: Linda

Ett jätte stort Grattis till dig! För jävla bra är du;)
Håller med om att barn kan vara extremt elaka (jobbar mitt i skiten) men tror de är bra att hon får det redan nu, då kommer de vara naturligt för hennes nya vänner även i skolan. Min kompis dotter fick hörapparat och det dröjde inte många dagar innan hon pratade mycket bättre!

Lycka till på uppkörningen:-)

Svar: Tack !

Ja precis! Det kommer nog gå bra :)
Jessica

2013-12-11 @ 21:59:36
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Sanna

Ett jätte stort grattis till dig!!
Du kommer klara uppkörningen galant.
Minns de som om de var igår jag körde upp.
Fy fan .. Men tror du klarar de bättre.
Snart har du ditt körkort :) kram

Svar: Tack!
Jessica

2013-12-12 @ 11:16:43
URL: http://Sanna-liv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0