Mähä

Hatar att ibte veta vad jag vill.
Att känna mig osäker och inte ha kontroll för mig panikslagen.
Hatar känslan av panik, det känns som om man bara vill lägga sig ner och dö, eller rättare sagt så e man rädd för att dö och tror att det e exakt vad man kommer göra när paniken slår till.

Att gå och grubbla dagarna i ända gör mig mer deprimerad och önskar jag kunde dra täcket över huvudet och sova mig igenom dessa dystra dagar och vakna upp till en strålande dag och ett strålande liv.

Tänker ibland att allt gick för fort.
Blev gravid så plötsligt, när jag var mitt i att leva mitt liv.
Nu finns det ingen återvändo och mitt liv kommer aldrig bli som det en gång var.
Jag älskar mina barn över allt och de e absolut inget jag ångrar, men det finns så mycket man kunde gjort annorlunda.

Idag känns det som om jag står och stampar på en plats medan livet tassar vidare.

Jag har fått veta att en person som står mig tätt in på hjärtat har pratat om mig bakom min rygg till en gemensam vän.
Att få reda på en sån sak gör så jävla ont. 
Så ont att jag ibland funderar på att bryta det vi har.
Det e ett tungt å väldigt jobbigt beslut att ta, men jag kan inte släppa smärtan och gå vidare, jag har gjort det för många ggr och någongång får det faktiskt va nog.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Vännen det viktiga är att följa ditt hjärta. Det ska kännas lätt och rätt. Annars är man på fel spår. Man måste ta reda vad man vill. För det är de som gör dig lycklig, styrke kram

2013-12-04 @ 09:10:59
URL: http://Sanna-liv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0