Dan före doppardan

Det va precis sommar och imorgon e det självaste Julafton.
Det betyder att det snart e sommar igen!

Jag har bara en julklapp kvar att handla å det e till julklappsspelet.
Alla andra år har jag fått springa i sista minuten å handla julklappar.
Men detta året har alla julklappar varit genomtänkta så jag har bara kunnat gå in å handla de.
Dock har jag glömt hämta biljetterna till Disney on ice och måste göra det idag.

Ikväll kommer svärmor å Mickes syskon för att spela Bingolotto. Har blivit en tradition nu.

Och imorgon ska vi hem till mina föräldrar.
Ska bli så kul att ha hela familjen samlad med föräldrar, syskon, svägerskor och syskonbarn.
Kommer bli en toppendag.

Lovisa e så duktig å går omkring. Hon reser sig från golvet å går.
Hon har tuffat till sig å slår Linnea när hon kommer för nära.
Gillar ibte att hon slåss men det e väl bara till att vänja sig, snart ligger de båda å slåss på golvet..!

 God Jul





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0