År 2013

För att summera året som gått så har det varit ett omtumlat men ett av de bästa.
21 januari fyllde Linnea 3 år.
Den 25 Januari begravdes min fina farmor.
Lovisa kom till oss den 1 Februari! Det var en magis förlossning fast jag låg halvt förlamad på operationsbordet.
Jag fick höra mitt barns första skrik och se henne direkt hon kom ut.
Lilla Buddah.
Jag fick lycklig åka hem efter 3 dagar MED mitt barn.

Jag fick livmoderinfektion och mådde skit och luktade lik men jag överlevde även det.

Linnéa har opererats, vilket var jobbigt att vara med om. Att se sitt barn ligga nersövd med blod rinnande ur munnen.

Linnea vände över en natt och blev för jävla trotsig så man dragit av sitt hår, vilket sen gjort att Mickes å mitt förhållande knakat i knutarna emellanåt.

Vi var en vecka i Alcudia å njöt av värme och utan måsten.

Jag blev faster till ännu en liten gosse den 10 November <3

Jag klarade teoriprovet till körkortet men kuggade pga nervositet på uppkörningen :P. 

Sista dagen på året ska vi bara mysa hemma med våra älskade små flickor.

Jag e oerhört tacksam för att jag fått så fina barn som jag älskar något så oändligt. Skulle aldrig klara mig utan de <3

















Kommentarer
Postat av: Linda

Nej vad tråkigt att du kuggade!=( Men bara att ta nya tag och på det igen!
Hur länge håller teoriprovet innan det går ut? 2 månader?

Gott nytt år & hoppas att du får ett bra år!

Kram

2014-01-02 @ 22:34:03
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Linda

Nej vad tråkigt att du kuggade!=( Men bara att ta nya tag och på det igen!
Hur länge håller teoriprovet innan det går ut? 2 månader?

Gott nytt år & hoppas att du får ett bra år!

Kram

Svar: Ja asjobbigt var det.
Fattar inte att jag kunde bli så nervös.
Ja nu har jag en ny tid.
Det håller ju bara i 2 månader å klarar jag inte det denna gången måste jag göra om teorin IGEN :(.

Tack detsamma!
Jessica

2014-01-02 @ 22:34:04
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0