1a Advent

Tänk, idag börjar julen! 
Mysigaste tiden på året, förutom kylan.
Jag och flickorna hade det första ljuset tänt när vi åt frukost å kollade på Nalle Puh's jul på paddan.
Lovisas första jul.

Halkan gick jättebra i fredags å jag hade jättekul.
Fick mycket beröm å räknade ut bromssträckan korrekt, så läraren nästan blev lite förvånad :P.
Det lönar sig att plugga :).
Nu har jag endast 2 körlektioner kvar (en dubbel och en enkel) sen e det dags!

Igår köpte vi ett par skor till Lovisa.
Hon går när som helst så bäst att vara förberedda!
Dock hittade vi inga fodrade Kavat så fick bli ett par Gulliver. Hon måste ju ha ett par kavat också så när det blir lite bättre och varmare väder får vi köpa ett par.


Snart kommer barnens farmor hit för att passa Lovisa medan jag och Linnéa ska gå på bio och mysa.
Älskar denna egentid med Linnéa.
Hon e helt annan än när vi e med övriga familjen..

Idag blir Lovisa 10 månader!



<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så himla söta och fina dom är dina tjejer. :)

Svar: Aww tack :)
Jessica

2013-12-02 @ 05:51:46
URL: http://Sanna-liv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0