Den blå planet

Idag besökte vi Den blå planet!
Där va asmycket folk!
Tyckte inte det va roligt alls utan fick till sist panik så vi fick gå!
Alla va vrålhungriga men hitta ingenstans att äta förrän vi kom tillbaks till Kastrup där det blev en korv!
Kommer inte rekommendera det stället till någon!!

Inatt hade Linnea sin kompis Alva på Sleep over!
Alva följde sen med till Den blå planet!
Vi fick känna på att ha tre barn, men det va bara våra egna som höll låda ibland!
Vi glömde såklart Lovisas napp så hon va svår att få ro i!
Men det gick bra ändå!

Vi hade det jättemysigt i Travemünde, micke å jag!
Vi körde först lite vilse innan vi hittade ett ställe att shoppa sprit å öl!
Sen på eftermiddagen tig vi en varm men mysig promenad längs med hamnen!
Jag kände mig glad och till freds hela tiden!
Har inte mått så bra på ett tag!
Får lite ångestattacker ibland och känner mig trött och ledsen ofta!
Ibland mår jag så pass dåligt att Micke får gå iväg med barnen för min huvud känns på gränsen till explosion!
Micke vill att jag ska besöka läkare för en ev depression, men jag drar mig å vill inte sitta å prata om mina hjärnspöken!
Det känns bättre att skriva av sig!
Iaf för stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0