Aug. 15, 2013

Igår besökte jag å flickorna mitt jobb!
Det va väl lagom kul för Linnea! Hon va blyg å gav mig " om blickar kan döda"-blickar :)!
Men det ska bli skönt att börja jobba lite igen!

Efteråt gick vi till Entré för jag skulle ha ett par skor!
Det blev ett par skor, men också en väst till Linnea för endast 99kr på H&M och en randig tröja till henne! tre strumpor, två vita bodys och en jacka till Lovisa!
Allt slutade på 500kr!

Idag ska jag städa, vi ska ha besök ikväll av min bror å hans familj och 2 kompisar till honom från England och så Jimmy å hans familj!
Fullt ös! Synd micke ska jobba imorgon! Så det blir inga öl för honom :)!

Tänk att det redan e fredag imorgon!
Har haft fullt upp varje dag trots det regniga vädret!

Vi va ju på visning i Tisdags!
Fy fan vad bilder kan ljuga!
My lord vilket ruckel!
Det första jag ser e ett stort jävla spindellik!
Visst det va ute på landet men redan då fick jag kalla kårar!
Ena sovrummet va det bara betonggolv och ena väggen va isolerad med frigolit inte gips!
Bredvid badrummet låg ett skjul med frysen i å där kryllade det av spindlar och plankgolvet sviktade när man gick på det!
Övervåningen såg fräsch ut men golvet sviktade å knakade även där!
När vi kommer ner ser vi hur taket buktar ner!
Inte nog med det så låg där en korkfabrik över häcken!
Suck!
Vi som trodde vi hittat vårt drömhus!
Där va alldeles för mkt att renovera så vi hade fått lägga ut några 100 tusen extra!
Så nej tack!
Nu väntar vi in första budet på vår lägenhet sen får vi se vart vi flyttar!
I värsta fall får vi hyra in oss hos mina föräldrar, men vi siktar på att hitta ett boende snart! Vi får väl ta en lägenhet med hög hyra någon månad!
Ja va ska man göra!
Vill ju inte köpa första bästa hus som visar sig ha stora och dyra fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0