Åh

Nu e jag trött å känner egentligen inte för att blogga!
Men för er skull så skriver jag nån rad!

I 2 dagar har Linnea nu varit utan blöja!
Självmant!
EN enda olycka har hänt och det va på fsk idag för att pedagogerna "glömde" bort att påminna henne (fick jag berättat för mig)!
Hon e verkligen duktig och vi e så stolta över henne!

Lovisa kryper nu!
Ja det går ju inte snabbt, men hon har börjat få in snitzen!
Hon sitter själv och tar sig från liggandes till sittandes!
Hon springer som en galning i gåstolen (använder den inte alls mycket), hänger i mina gardiner och föser ner allt från v-rumsbordet!
En galen liten tjej alltså!

Enligt mäklaren så har vi nu 2 som e intresserade av lägenheten (har han sagt efter varje visning) och vi väntar bara på om de ska lägga bud!
Vi har inte hittat något hus som passar oss än!
Känner mig lite stressad, men vet att boende alltid löser sig!

Idag hoppade jag pastan till middag och bytte istället ut den till broccoli!
Det e verkligen gott med ångkokt broccoli!
Imorgon blir det något med kassler!
Kokta grönsaker tror jag!
Kommer bli torrt utan sås, men jag måste kämpa på nu innan vi åker till Alcudia, så jag iaf gått ner några kilo tills dess!

Nä nu svider ögonen!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0