Vagnen

Köpte briovagnen som jag kollade på!
Den e riktigt stor jämfört med baby joggern!
Å man kan fälla upp ryggen lite på liggdelen så hon kan titta lite :)!
Där e även ett titthål i suffletten!
Vagnen med sitt- och liggdel, åkpåse, regnskydd, hjulskydd å en skötväska för 600kr e billigt å bra!
Dock kommer jag inte använda skötväskan för den va riktigt ful :P, men resten av vagnen va fin!
Så nu står den här, tvättad och bäddad å väntar på en promenad!.
Hjulen e lite slitna, men kommer köpa nya lite senare, de e luftfria tack å lov!

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon blir det en runda till Ikea igen för att köpa trall och blommor till balkongen!
Sen ska jag Lovisa och Linnea sova hos mina föräldrar så vi kan kolla på Majbål i Riseberga och så att Micke får en sovmorgon på onsdag!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0