Vagn

Vi (jag) e på jakt efter en större vagn till Lovisa! Hon får ju knappt plats i sin å glider ner hela tiden!
Igår va vi å kollade på en begagnad!
Det visade sig att ett hjul va löst å saknade ett lås för att hjulet inte skulle trilla av! Å ett nytt hjul skulle kosta oss 250kr. Vagnen skulle de ha 500kr för!
Den va fin å stor med mkt gung i!
Men har funderat mkt på det å vi hoppar över att köpa den!
Den va dessutom av ngt okänt märke och hade varit svår att hitta reservdelar till!
Men idag har jag hittat en brio kombivagn som jag ska titta på ikväll!
Håll tummarna att den e hel å fin så Lovisa kan få lite space å röra sig!

Har hållit min diet en vecka nu! Förutom lite fusk i helgen då vi myst till det med popcorn, grönsaksdippa, kex och oliver!
Men sålänge jag håller det måttligt å inte på vardagarna så går det bra!
Hoppas på stt jag gått ner ngt imorgon när jag tänkte väga mig hos mina päron!

Idag blir jag 27!
Lite ångest att va så nära 30 nu!
Jag känner mig inte äldre än 20, i sinnet iaf!
Kroppen kan jag jämföra med en 70åring, men snart ska kroppen va nere på 25 :)!

Får ta å göra lite middag till Linnea!
Jag själv åt biffar, gurka å tomat vid halv två å e fortfarande mätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0