Pottan

På en vecka gjorde Linnea nr 2 på pottan 3 ggr! Kissat har hon gjort lite då å då, men nu säger hon till att hon har ont i magen å måste bajsa!
Känns som vi kommit ett kliv närmre blöjfriheten!
Jag vill inte tvinga henne att sitta på pottan utan tycker att hon ska vilja det själv!
Idag skulle hon tvunget ha trosor på sig men för att undvika blöta byxor å skor i affären så ville vi ha blöja på henne!
En liten bestämd å envis dam som hon e så satte hon på blöjan utanpå trosorna, vilket jag tycker va en bra idé för då känner hon att det e blött å lär sig kanske på så sätt att inte ha blöjan!
Ja vi får se!
Micke har tagit med barnen till affären nu så!
Bara för att jag skulle få lite lugn å ro!
Å det tackar jag för!
Ibland vill jag explodera så irriterad jag blir på Linnea!

På söndag e det dax för dop!
E så tacksam för att vi har så bra familj som vill hjälpa oss!
Hade aldrig gått å duka i lokalen samtidigt som Linnea springer runt å pillar på allt!
Så jag ser fram emot söndag!
Det kommer va en barnkör som sjunger och vi kommer va de enda som har dop!
Ville ha någon som sjöng en fin sång till Lovisa, men nu har vi en hel barnkör så det kan inte bli bättre!

Nu ska jag chilla en stund innan de kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0