Läkarbesök

Imorgon e det dax för det årliga läkarbesöket!
Känns som om jag ska göra något storartat, lite spänd!
Bara för jag ska få en underskrift av läkaren på mitt intyg till Folksam så jag kan få ut lite pengar på försäkringen :)!
Ska bli gött att få lite extra cash på kontot!

Vet om att läkaren kommer ta upp min vikt!
Men jag började med pulver/ hälsosammare kost igår och har klarat 2 dagar nu!
Jag e en riktig tröstätare så e glad att jag klarat mig dessa två dagar!
Måste gå ner nu, vill inte bli erbjuden en gbp! Det e bara att slänga FET i ansiktet på mig! Men självklart tackar jag inte nej till en gbp!

Dax att sova, klockan ringer 6.15 imorgon!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0