Imorgon

Imorgon e det dax för Linnéas op.
Känns bra men e nervös!
Vad bra att vi bestämt att Micke ska va med henne när hon sövs för jag hade aldrig orkat se henne så :(!
Jag ska va med när hon vaknar å det känns bra att få va där när hon vaknar å e rädd.
Hon vet att doktorn ska operera hals å öronen (bara rör i öronen) men hon pratar mer om all glass hon ska äta å leksaken som man får efter!
Hon fick en fjäril som man sätter på fingret fast hon inte kom längre än in i sjukhusrocken, de tyckte så synd om henne som hade klätt på sig rocken å krupit ner i sängen å ville åka iväg till op!
Min fina lilla Sessa!

Jag har haft ont i pannan ovanför vänsterögat hela dagen. Spänningshuvudvärk kan jag tänka mig!
Eller kanske vätskebrist! Dricker så dåligt!
På tal om vätska så såg jag på nyheterna att det finns bakterier i vattnet här i Lund och runt om!
Trevligt!
Kom precis på att jag gjorde välling till Linnea av kravatten för en liten stund sen.. Fan!!
Har iaf kokat 2 liter vatten å det ska väl räcka till imorgon!
Måste sätta en lapp på kranen så jag inte glömmer det när jag ska göra mat till Lovisa ikväll å imorgon!
Nä vi har inte kokat vattnet till Lovisa när vi gjort mat, vattnet i Sverige som inte e från egen brunn SKA inte innehålla farliga bakterier eller gifter, men nu vet jag stt det finns å jag tänker alltid koka i fortsättningen!

Igår va vi ute i 1 1/2 timme på promenad innan vi hämta Linnea på dagis! Det va asskönt att gå, trots mina skor som gör ont i högerfoten och krampen jag får i vaderna!
Jävla fetto, bara krämpor å skit!

Nu ska jag strax byta om på lillfisen å lägga oss i sängen så vi får några timmars sömn!
Ska upp kl 5, duscha Linnea, klä på barnen å köra Lovisa till min pappa som ska passa henne å sen ska vi va i Ystad 7.30!
8.30 ska Linnea opereras!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0