Done

Blev en tidig morgon!
Men jag hade tur å slapp ta bussen till malmö! Micke va snäll å körde mig!
Det gick bra hos läkaren förutom att jag hade för högt kolesterolvärde!
Men det visste jag!
Lågt värde av de goda kolesterolerna och för högt av de "elaka"!
Fast jag har dragit ner på fettet väldigt mkt nu, har inte haft smör på brödet och inget i maten!
Jag vill inte gärna dö av en hjärtinfarkt de kommande åren!
Så jag fortsätter min diet och hoppas på resultat!

Efter läkarbesöket gick jag en sväng på triangeln och kollade!
Snål som man e så köpte jag bara en body från Newbie till Lovisa!
Älskar verkligen de kläderna! Hade kunnat köpa allt!
Synd att Linnea inte kan ha 98 längre, annars hade jag klätt flickorna likadant i fina pastellfärger i sommar!
Newbie har ju storlekar upp till 98 nu!

Vid halv 12 va jag på mammas jobb för att hämta upp henne så vi kunde luncha!
Blev en god räk- och avokadosallad!
Var verkligen gott!
När mamma skulle tillbaks till jobbet så gick jag ner till värnhem å tog bussen tillbaks till Lund å hämtade Linnea!
Så har gått rätt mkt idag, sakta men ändå!

Nu halvligger jag i soffan med tunga ögonlock!
Blir ALLTID så trött mellan 15-16!
Trodde att mina sköldkörtelprover skulle va dåliga därav min trötthet, men de va perfekta, till och med lite för bra, så jag antar att det e min feta kropp som e trött!
Well well!

Pappret med intyget ligger nu i postlådan och förhoppningsvis får jag snart mina försäkringspengar :)!
Lite av pengarna ska gå till mitt körkort!
Jag SKA ta det detta året, så jag kan köpa mig och barnen en rosa eller lila fin liten bil :)!
Sen blir det nog en resa! Men det återstår att se hur mkt pengar jag får!

Tid för att göra middag!
Idag blir det spagetti carbonara!
I lagom mängd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0