Depp

Får aldrig någon ensamtid!
Aldrig vara för mig själv!
Aldrig få lite ro!
Har alltid ett av barnen med mig vart jag än går!
Med en tjatande, surande, nej-sägande Linnea, en man som tycker jag ska skaffa mig en hobby för att få komma loss från barnen, så bröt jag ihop idag!
I bilen med fyra små ögon kollandes på mig!
Jag har inte ens tid att få släppa ut känslorna!
Jag gissar på att det e därför jag har så lätt för att darra på läppen!
Jag vet inte, men jag gissar på att jag äter så mycket skit för att få tröst!
Äter för att jag tycker synd om mig själv!

Jag har inte fått någon förlossningsdepression för jag går inte runt å hoppas jag dör eller tycker allt e surt!
Utan jag e bara trött på att va fet, ha en trotsande Linnea, att behöva hålla koll på allt och att inte få varva ner i lugn å ro!

Ibland vill jag bara sticka å bo för mig själv, men samtidigt vill jag inte va utan mina barn...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0