Apr. 03, 2013

Idag har vi varit på Busfabriken med min bror å Anton!
Johan, Anton, Linnea å micke sprang runt å hade jättekul!
Jag satt å drack kaffe å kolla på alla barn som sprang runt å lekte!
Jag vågar inte klättra för jag e rädd att saker ska gå isönder!
Sitter hellre i ett hörn å skäms!

Ngt positivt e att jag fått på mig mina ringar igen! De sitter tajt men jag fick på de!

Har fått låna mammas promenadband som jag ska använda flitigt när jag inte vill gå ut för det skäms jag också för! Att folk tänker " ja hon behöver verkligen röra på sig"!
Därför går jag inte till gymmet och för att allt ska dallra!
Jag kanske e tramsig som tänker så , man kan inte hjälpa det!
Jag skäms som aldrig förr å hade helst stannat hemma alltid å inte behöva visa mig ute!

Jag vet att ingen annan kan göra ngt åt det mer än jag själv, men jag tappar alltid gnistan å hamnar i fetträsket igen..
Fasar för mitt läkarbesök 25/4!
Hon kommer garanterat nämna min vikt å att jag måste gå ner för att minska risken för följdsjukdomar å bla bla bla..

Suck


Kommentarer
Postat av: Din granne:)

Kämpa på !
Jag vet exakt hur du känner dej! Jag mådde lika kasst över min vikt!
Skit i vad andra tycker om dej!
Du kommer fixa detta!
Heja heja

2013-04-03 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0