Vecka 21 (20+0)

Nu har 50% av graviditeten gått!
Hoppas resten av tiden går lika snabbt som den gått nu!
Känns som om jag varit gravid i en månad, men det e snart 5 månader!!
Ska bli så mysigt med en bebis till!
Nästa fredag e det dax för ul igen!! Längtar å hoppas att den vill visa oss vad det e för en liten filur denna gången!
Ska bli så kul att handla massa minikläder igen! Har ju redan handlat lite men då kan jag köpa rosa eller blåa kläder!
Men först får jag kolla igenom kläderna i källaren som vi sparat!
En del kläder från Linnéa men har även lite könsneutrala kläder!
Spännande :)!

I dagarna när jag och Linnea varit hemma har vi haft det mysigt!
Lekt med dockor, lera, badat, tittat på film osv!
Men idag blev jag trött på att bara vara hemma så vi tog bussen till Burlövs Center å shoppa lite!
Blev en jacka, skor och strumpbyxor till Linnea!
Två par strumpbyxor och ett par pyjamasbyxor till mig! Mina gamla jamasbyxor var aningen slitna efter att ha haft de över 3 år! Köpte de när jag va gravid med Linnea och har använt de flitigt sen dess, så ja det behövdes ett par nya!
Och så köpte jag rakgel och deo till Micke! Och ett nytt duschdrapperi eftersom jag stänkte ner det vi hade med hårfärg!
Älskar shopping, men får lugna mig nu! Får ju inte jättemkt pengar när jag e sjukskriven...

Nu ska jag kolla på tv en stund!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Som magen syns , jättefin kula :) ... Åhh hoppas verkligen att HAN visar sin snopp nu hahahaha :) ...

2012-09-13 @ 21:27:23
Postat av: Emma

Oh va fin kappa!! Snart storasyster! Hoppas ni får se könet denna gången!

2012-09-13 @ 21:59:26
URL: http://Emmaje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0