22+2

Lördag! Äntligen e hela familjen hemma!
Idag ska vi hem till Mickes pappa å fira honom! Men först klockan fyra!
Så innan dess blir det väl städning!
Kristoffer ska komma å hämta 2 byråer nångång under dagen så vi e lite låsta!
Min lilla lillebror ska bli sambo! Helsjukt!

Fick min iPhone 5 igår å än sålänge e jag nöjd! Inte så mycket förändrat jämfört med 4an!
Men jag behövde en ny telefon! Har haft 4an i 2 år och det e rekord för mig! Så länge har jag nog aldrig haft en mobil innan! Bevisar bara hur bra kvalité Apple har!

"L" var helvild igår å sparka å boxa hela dagen! Än e det mysigt. Har hört att det kan göra ont mot slutet när de rör sig när man har moderkakan i bakvägg!

Köpte ett babygym på Lutz igår för 250kr och en musikmobil för 199kr! Tyckte det var väldigt överkomligt då babygym brukar ligga på ca 500 och musikmobiler på ungefär samma! 450kr för båda var verkligen billigt!
Så nu saknas det bara skötbädd, blöjor, nappar och en badstol! Sen har vi allt:)!
Tur det e en flicka! Så mycket pengar vi sparat. :)!

Nu ska jag hoppa in i duschen, man luktar inte allt för gott när man e gravid!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0