21+6

Imorgon går jag in i vecka 23!!
Herre Jesus!
Det närmar sig med stormsteg även om jag har 43% kvar av graviditeten! Men det går så himla fort!
"L" sparkar å bökar som tusan i magen! Igår höll hon på hela förmiddagen för att sen sova några timmar och sen börja hon igen! Det e sån magisk, obeskrivlig känsla! Älskar det!

Pratade med diabetesläkaren igår!
Han var jättenöjd med mitt bs, han till och med sänkte den långtidsverkande 8 enheter :)!
Känns så bra!
Mitt Hba1c (långtidssocker) ligger på 43!!! En normal människa har ett hba1c på 42!! Så jag e Såå glad att det ligger så bra! Jag kämpar å kämpar med detta bs och nu äntligen har det sjunkit och risken för stort barn och sjukdomar minskar :)! Så häärligt!

Har pratat med dagis angående min sjukskrivning och de sa att jag får lov att lämna å hämta precis som jag gjort innan! Hon får vara där 5 dagar i veckan, full tid!
Men jag vill ju ha henne hemma med så har bestämt att jag har henne hemma 1 dag, lämnar henne kl 9, 3 dagar och Micke lämnar henne 7.30 2 dagar!
Imorse var första dagen jag lämnade henne kl 9! Jag undrar verkligen hur jag ska hinna med sen!
Får gå upp klockan sex för att amma "L" , hjälpa Linnea med kläder, frukost, tandborstning, bråka lite antagligen och sen promenera bort till dagis!
Men det går säkert bra :)!

Som ni kanske märkt så kallar jag bebisen för "L"! Vi har ett "antagligen"namn och det börjar på L det med :P.
Eller ja, jag tror vi bestämt oss för det!

Ska försöka diska lite om höfterna/ryggen/ljumskarna tillåter mig att stå upp en stund!

Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane & Leon

Man kommer in i rutiner snabbt , man får prioritera vissa saker på morgonen bara ibland hehe ;) ..

Oj vad magen växer , ska bli så kul att följa dig nu tills ni får er skatt ! ..

2012-09-27 @ 11:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0