18+5

Idag trilla kallelsen till hjärt-ul ner i brevlådan!
Den 21/9 ska vi vara där kl 9.30!
Ååh längtar redan :)!
Dock blir det konstigt med sjukskrivningen som går ut den 14/9 och det kommet vara en vecka då jag inte har papper på att jag r sjukskriven!
Men det sa min Bm att de kunde fixa i efterhand!så jag hoppas det!
Har inte kommit loss å skickat in papprena för denna månads sjukskrivning, måste fixa det ikväll så det blir gjort å jag iaf får pengar för 4 veckor!

Idag har hi varit ledig, prinsessan å jag!
Så vi mös å busa länge i sängen i imorse, sen åt vi frukost å gjorde vid oss!
Packa väskan å begav oss till vårdcentralen för att lämna lite blodprover! Linnea tyckte synd om mig å såg så ledsen ut när hon kolla på mig å sa, mamma har aj?
Hehe! Tur jag blivit härdad efter alla miljoner blodprov jag lämnat sen jag fick diabetes, innan svimmade jag av blodprov! Till och med stick i fingret!
Känner mig som en hjältemamma som tål ALLT!

Iaf.
Efter vårdcentralen dela vi bussplats med en tvillingvagn (hatar syskonvagnar på bussen :P) och åkte upp i stan!
Kolla runt i lite affärer och kom som vanligt inte köpfri ut!
Lägger in bilder i slutet av inlägget!

Sen åkte vi hem i åt lite fika, ostbulle och oboy! Älskar oboy, drack en hel liter :P.
Sen har vi kollat på skrållan å nu e det Heffaklumpen som går!
Om en timme ska vi promenera bort till Victoriahallen där Micke spelar innebandy, för att ha ngt att göra!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Så fina kläder :) ... Skönt att du hade en bra dag , det gäller att ta vara på dom dagarna även om man vet att det kanske inte blir samma med morgondagen ! .

2012-09-05 @ 09:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0