Vecka 24 (23+0)

Ni e lite tråkiga på att kommentera!
Tur för er att jag skriver för att kunna gå tillbaka sen å läsa själv!

Har inte så mycket att skriva idag faktiskt!
Har bara slappat å vilat hela dagarna, vilket e meningen jag ska göra!
Väntar på beslut från försäkringskassan!

Har fått köpt en amningskudde som jag har mellan knäna när jag sover för att slippa smärtan i höfterna!
Men det var hur bökigt som helst att vända sig med den där!
Det får vara bökigt! Hade så fruktansvärt ont härom natten!

Allt utom blöjor e fixat till "L"!
Skötbädd+ överdrag och spjälsängsskydd! Så nu kan tiden gå snabbare så vi får träffa lillasyster!

Har fått mycket halsbränna på senaste tiden! Varför får jag allt denna gången?? Tur detta e sista gången!!

Nu ska jag mysa med min man <3


Kommentarer
Postat av: emma

så stor linnea har blivit :)
tiden går så fort!
minns när vi satt o gissa när hon skulle komma, nu väntar ni på lillasyster :)
blir det ett till namn på L?
ja har mina gissningar :) hihi!
hoppas du sover lite bättre med amningskudden!
<3

2012-10-04 @ 20:15:49
URL: http://www.emmaje.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken härlig mage du har!! Förstår att du längtar efter henne=)
Men du vet aldrig om de blir sista gången..hihi, även om det känns så nu, så kan man aldrig veta:P

Kram

2012-10-04 @ 22:17:29
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Sanna

Hehe man glömmer nog bort lite och kommentera.
Men tycker din blogg är riktigt kul och följa.
Måste även tillägga att du har en riktigt fin mage. Men bara synd att du måste ha ont.

Jag hoppas det blir bättre !! Kramar

2012-10-05 @ 09:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0