Svarar!

Emma: ja hon växer för varje dag! Hon e som en liten dam med ett jävla humör hehe! Det mesta NEEEJ jag vill inte eller jag bryr mig inte! En stöddig liten dam!
Kul att du har dina gissningar på namn, men jag ber om att inte skriva de här, kan inte godkänna kommentaren då!
Namnet har redan läckt ut, vilket e lite tråkigt! Fast funderar på ett annat namn på M med hehe!

Sanna: Ja fast man får stå ut med smärtan, man får ju ngt fint ut av det sen :). Hur går det för er? Börjat planera en liten än? ;)

Linda: man ska aldrig säga aldrig! Både Emma å mamma tror det kommer en liten sladdis sen :P. Ville ha 4 barn innan, men trodde att det skulle vara skitjobbigt med diabetesen så ville bara ha en till, sen alla dessa krämpor slår ut en å vill inte ha det såhär en gång till! Men kanske slipper det OM det blir fler hehe!

Kram å tack för kommentarerna :)


Kommentarer
Postat av: emma

förstår dig. kul om man lyckas hålla det hemligt :)
men som ja tänkte med nicole.. hon kanske inte passar till det namnet.. men det gjorde hon hehe!
:) blir säkert bra med det ni funderar på!

2012-10-10 @ 21:14:43
URL: http://www.emmaje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0