26+4

Sitter å fikar på en ost-&skinkbagel på mormors, helt i min ensamhet!
Skulle se om jag hittade någon farsdag-present samt 1årspresent till Hampus!
Men det blev som vanligt massa annat!
Sitter å funderar på om jag ska köpa bootsen jag såg på skopunkten.. Hmm!
Jag e snål, väldigt snål när det gäller vissa saker!
Nu e jag också rädd för att jag inte ska kunna använda de hela vintern, MEN fötternas svullnad försvinner ju snabbt sen så jag kan ha de sen igen!
Ah får fylla på lite kaffe å fundera vidare!

(2 minuter senare)
Kom inte fram till något!

Går numera som om jag skitit på mig och har en fenkilostolle i Trosan!
Går som man brukar göra i 9de månaden, men kan inte gå på annat sätt för det gör så förbannat ont!
Kommer nog blev massa rehabilitering efter lillasyster kommit!
Känns inte alls bra att gå, men jag tänker försöka och kämpa på så länge jag kan! Blir ju inga långa promenader (till och från dagis, många pauser i affärer) men ändå har jag så ont!

Sparkarna har blivit väldigt kraftiga å når upp precis under mina revben (pjuuh) men de träffar ofta blåsan och tarmarna vilket innebär toabesök på direkten!
Men hon e rolig å svarar alltid på mina buffar och petningar!

Enligt Linnea så e det ingen lillasyster, utan en lillebror!
Visst kan de se fel, men vi fick ju se henne rakt nerifrån å upp mellanbenen på vul'et i v 21!
Tror knappast att det korvbrödet var pungkulor! Men det skulle inte vara ren katastrof om det visar sig vara en pojk istället! Får väl kalla honom hen å klä hen i klänningar å rosa bodys, man ser ju ändå ingen skillnad på pojkar å flickor när de e nykläckta ;)!

Snart druckit upp min maxdos av kaffe som e 2 koppar om dagen!
De nya rekommendationerna från Livsmedelsverket! Vet inte om jag tror på allt de skriver!
Men de e väl bäst att lyda, tänker inte bo på neo denna gången också!

På torsdag ska jag å Linnea bo hos mina föräldrar tills på söndag!
Ska bli mysigt!
På lördag ska vi sminka oss till spöken och göra lyktor av pumpor och vara lite läskiga!
En av dagarna ska vi även besöka barn och babymässan!
Finns nog massa kul där :)!

Nej nu får jag väl gå och köpa de där skorna :)!

Ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Sanna

Är också lite nyfiken över det där med kaffet om det verkligen stämmer. Men lika bra och lyda så vet man att man inte gjort något fel :P

Jobbigt för dig att du knappt kan gå :( Hoppas smärtan går över för dig. Kramen

2012-10-30 @ 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0