25+6

När micke lämnar Lilli på dagis passar jag alltid på att sova för länge!
Vilket resulterar i huvudvärk å illamående när jag vaknar!

Har så ont i mina ljumskar så det blir jättejobbigt att vända mig i sängen!
Jag har ont från morgon till kväll trots att jag vilat fogarna hela natten och hela dagen! Kommer nog inte kunna gå snart :(!

Ligger fortfarande i sängen så ska strax ta mig upp å göra frukost och kolla på DHW som jag gör varje morgon!

På fredag ska vi på uppföljning på vc med Linneas astma!
Undrar om det verkligen e förkylningsastma, jag tror det e ansträngningsastma! För även när hon inte e förkyld så måste hon inhalera minst 2 ggr om dagen!
Vi får se vad de säger!

På fredagskväll skulle jag å micke på bio hade vi tänkt oss, fram tills mamma sa att malmö spelar på fredag!
Hur fan kunde vi missa det??
Så vi bokade biljetter till matchen istället!
Linnea ska sova hos farmor!

Nä dax å gå upp å spruta sig å göra frukost!
Efter DHW ska jag göra socker/vaniljbullar :)!

Hej


Kommentarer
Postat av: Zazz

Hejsan Är du eler har du varit rökare??

2012-11-04 @ 11:12:39
URL: http://ensammorsamedadhd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0