25+2

Hade en myskväll med min finaste vän Emma igår!
Det blev goda räkmackor å alkofritt vin!
Efter det satte vi igår tvn å tittade/pratade till "Dagboken"!
Min favofilm nr 1!
Å till det blev det ostbågar, kinapuffar och julmust!
Det e gött att ha mysiga kvällar med sina vänner!
Micke? Ja han va ute med sina arbetskamrater å kom hem å lukta apa!
Jag låtsades sova när jag hörde dörren låsas upp! Klarar inte riktigt av berusade folk nu när jag e gravid!
De e så förbannat dryga!

Idag har vi varit på City Gross å handlat lite, bl.a. Till maten idag, som blir fläskfilégryta med ris å grönsallad!
Mums!

E på jakt efter en gravidjacka till sist!
Snart vuxit ur min xl-jacka också!
Sjukaste magen asså!
Hade iaf kollat in en på HM, men den fanns såklart inte på Nova! Så får väl beställa den på hemsidan!

När vi kom hem la vi oss alla på soffan å kollade på Heffaklumpen för ovanlighetens skull!
Vi somna alla tre!
Känner mig lite sympatibakis idag!?
Kanske såhär män känner sig när deras flickvänner/fruar/younameit e gravida!!?
Eller så kan det va överflödet av socker jag stoppa i mig igår?
Jaja!

Har tagit lite roliga/fina bilder på Lilli idag!
Ska sätta mig å skicka in bilder ikväll!
Ska förstora en av de å ha bland dagisbilderna på väggen i hennes rum!
De tar ju som sagt inte enskilda bilder på dagis, vilket jag tycker e sjukt dåligt!
Ingen ska känna sig tvungen att köpa bilderna, men vem tusan vill inte ha foto på sitt barn????
Snart börjar de väl kalla alla barnen "hen" också! Då säger jag tack å good bye! Klarar inte av sånt jävla skitsnack om könsneutralitet!
Vi föds med antingen en kiss eller en snopp, take it or cut it!

Iaf!
Detta inlägget har nog tagit mig 30 minuter att skriva för Linnéa har matat mig med både pannkakor och soppa och så har hon tvingat mig torka dockans rumpa för den hade visst "bajat"! Snällt barn man har!
Nu får jag agera väskställ för nu hängde hon väskan runt halsen på mig å gick bort till micke med bajbebisen!
Antar hon behöver lite sällskap!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha nu måste jag som pedagog lägga mig i;)
Där jag jobbar tar vi fortfarande enskilda bilder och du anar inte vilket meck det är!! 25 barn som ska se någorlunda glada ut, den ska ha håret så, klämman där,glöm inte byta kläder...Pooh säger jag.

På mina barns förskola tar dem inte enskilda bilder utan de kommer en fotograf till skolan, så får man som föräldrer, om man är intresserad gå dit och ta bild på sitt barn, vilket jag tycker är kanon! Då är de helt upp till föräldrarna och ingen behöver iheller känna sig tvingad.

Sen finns de vanliga fotografer oxå=)

Det här med hen..håller absolut med dig! Lägg ner, antingen är man hon eller han, sen vilka intresse man har kan kvitta.

KRAM

2012-10-20 @ 19:39:50
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Sanna

Åhh vad gott det lät med vin o räkor. Kanske man får ha ikväll :)

2012-10-21 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0