24+6

Var hos läkaren idag som sjukskrev mig tom 25/11!
Å enligt mina beräkningar så går jag på havandeskapsledighet den 19/11!
Ny slipper jag oroa mig för att bli tvingad att jobba när jag har så ont å inte klarar av det!
Fotograferade även ögonbotten idag! Tror det gick bra, men får vänta med svaren tills jag ska träffa bm den 5/11!
Då ska jag även på flödesmätning och ul!
Blir mitt 5e vul/ul! Härligt att få se lillasyster så många ggr!

Linnea e hemma från dagis nu igen!
Hon kunde inte öppna sina ögon imorse å hade ont (enligt vad hon sa)! Så nu har hon varit å pillat sig i rumpan å sen kliat sig i ögonen igen....
Inte nog med det så har jag pillat i hennes ögon å sen kliat mig själv i ögonen så jag har nog en början på ögoninflammation jag med! Jippii!
Dock protesterar inte jag när ögonen ska tvättas med kamomillte även om det kan svida lite!
Jaja sålänge det inte e kräksjukan eller liknande så e jag glad!
Vill inte ligga på sjukhus mer än nödvändigt!

Såg innan att min julmust nästan e slut :(!
Eftersom micke jobbar över idag så funderar jag nästan på att gå bort till Ica å handla 2 nya, men jag tror inte att jag orkar faktiskt!
Ah jag får se!

Hej


Kommentarer
Postat av: Emelie

Julmust problemet! Man måste ha på lager!! Har en oöppnad flaska i kylen men ska nog handla hem en till!

Vad är ögonbottensscreening?

2012-10-17 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0