24+5

Helt slut i kroppen!
Får lite molande värk i livmodern från å till idag! Så har bestämt mig för att bara ligga å vila tills Linnea ska hämtas!
Bättre att ta det säkra före det osäkra!
Svider å trycker lite ner mot bebisens utgång och mina ljumskar vill knappt bära mig idag!
En dålig dag helt enkelt!
Men det lär inte vara den sista direkt!

Blev en runda på Bo Ohlsson i söndags med mina föräldrar, Kristoffer och Louise!
Spenderade lite för mkt pengar!
Men det blev iaf 4 bodys och en pyjamas till lillasyster samt 2 likadana filtar till Linnea å lillasyster!
Sen lite annat smått å gott!
Får sluta handla bebiskläder nu, kommer aldrig hinna använda allt!

Igår gjorde jag inget! Låg på soffan å vilade och kolla runt lite på nätet!
Varken lämna eller hämta Linnea på dagis, Micke fixa det!

Nu ska jag blunda lite innan lunch å dagishämtning!
Men läkaren ringer väl precis lagom tills jag slumrat....
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0