24+2

Sitter å kollar på skivan med bilder från Linneas dagis i malmö!
E verkligen kul att de tar så mkt bilder å att vi fick en skiva när hon slutade där!
På nästan alla bilder har hon saker i munnen! Hade nästan glömt hur jobbig hon var med att stoppa ALLT i munnen!
Visst kan hon "smaka" på saker fortfarande men det e inte i närheten av vad hon gjorde innan!
Allt va blött å lukta saliv!
Yeah yeah, snart e vi där igen ;)!
Kommer bli jobbigt med alla linneas småprylat som ligger överallt! Barbieskor, torkade lerklumpar ja, massa skit!

Idag jobbar Micke extra så det e bara jag å Linnea hela dagen!
Bara inte det går över gränsen som sist jag va gravid eller som när Linnea va 1-4 månader!
Nä det ställer jag inte upp på denna gången! Då blir det tack å adjö!
Visst kan man aldrig få för mkt pengar, men familjen e väl ändå viktigast? Eller?

Så ja, vad jag å Linnea ska hitta på idag e ett stort frågetecken!
Regnar å e ruskigt ute så jag vill helst inte bege mig ut! Har inga vattentäta skor så om inte solen kikar fram så får vi nöja oss med att vara hemma hela dagen! Yaaaaay.....

Fick iaf sova till 7.30 sen gick vi inte upp förrän nio och duka fram frukost framför tvn och kollade på Askungen under tiden! Mysigt!

Får väl baka eller nåt!
Hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Sjäkvklart är famijen viktigast!
Men de är något som du och Micke måste prata om och komma överrens om, så han vet hur du känner. (fast de gör ni säkert)
Ett tag jobbade Henke oxå mycket helg, då passade jag på att boka upp med mina vänner;) Gäller att ha något planerat, annars blir de bara skit tråkigt. O andra sidan, så var han hemma på vardagarna så vi hade mycket tid tillsammans ändå.

Ha det bra!

2012-10-13 @ 12:59:22
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Zazz

Min sambo är alltid hemma vid 18 tiden om kvällarna och drar vid 7 på morgonen.. Blir många timmar i ensamhet med två barn och snart tre.. Jag hoppas han kommer ta sitt ansvar över bebben så jag inte får göra allt med den också.. Finns kvällar här där han också jobbar över och det kan gå så långt som till åtta på kvällen innan han är hemma.. Inte kul

2012-11-04 @ 10:47:27
URL: http://ensammorsamedadhd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0