23+5

Klockan ett ska jag va hos min bm! Spännande å se vad hjärtljuden ligger på samt sf-måttet :)!

Vakna inatt av att jag va dyngsur av svett!
Fick väcka Micke så han kunde gå å hämta druvsocker till mig! Bara att få fram orden om han kunde hämta de va jobbigt! Ville bara somna om!
Fick ont i magen över bebisen och kände inga rörelser! Blev jätteorolig och la mig på magen då kände jag svaga puffar men inte blev jag mindre orolig! Jag somnade iaf om och nu på förmiddagen har hon levt loppan i magen! Fick det på film till och med!
Men det tar sån tid att lägga upp på fb så jag sket i det!

Linneas blåsor ser ut att ha torkat och påväg bort :)!
Så kanske blir det dagis imorgon!
Igår eftermiddag va jag så trött men kunde inte lägga mig för då hade säkert Linnea också somnat, och hade hon gjort det så hade vi haft problem att få henne å somna på kvällen!
Så jag fick bita ihop!
Det blev hemmagjord pizza med salami, hackade jalapenos, tomat, ost å vitlöksås till mig å Micke å ost å skinka till Linnea!
Idag blir det nog Donkan eller BK för mig å Linnea!
Micke ska träna å vi e nog vrålhungriga efter bm.

Vilket höstväder!
Hade bara velat ligga på soffan med en filt, bok och en kopp te!
Men nej! Det får vänta 20 år innan jag kan göra det ostört!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0