23+5 uppdatering bm-besök

Ja då va vi äntligen hemma igen!

Linnea som skulle få lyssna på bebisen, somnade såklart påvägen till sjukhuset och sov igenom hela besöket!
Blodtrycket låg på 117/71.
Hjärtljuden låg på 148.
Sf-måttet låg på 23.
0 protein i urinet.
Hba1c låg på 36!!!!
Och sköldkörtelprovet var normalt!
ALLT var bra :)!
Göttans!

Fick tid till läkare nästa onsdag för förlängning av sjukskrivningen (som försäkringskassan godkänt :))!
Skulle egentligen på ögonbottenscreening idag, men ville inte göra det eftersom jag hade Linnéa med mig och vet inte hur min syn blir efter!
Ska även lämna massa prover om 4 veckor, bland annat för att jag e rh-negativ, så jag inte bildar antikroppar mot bebisen!
Ja, det e fan vad jag ska va onormal!

Efter sjukhuset tog vi bussen till stan å åt på BK.
Sen gick vi genom stan och Linnea valde ett par strumpor med Bamse på (såklart)! Jag själv köpte Britney Spearsparfymen! Min favorit!
Inom Konsum å köpte JULMUST och lite annat!
Som jag längtat efter julmust! Äntligen e den här :)!

Nu e vi hemma som sagt och tittar på Bambi (Linnea kan hela storyn å berättar allt i förväg)! Snart kommer Micke hem från bandyn och Linnea ska badas! E mycket noga med hennes händer å fötter nu iom blåsorna!
Såg där kommit en ny så hon får väl vara hemma imorgon med, fast jag e så trött i kropp å knopp!


Kommentarer
Postat av: emma

skönt att allt är ok med dig :)
hur är ditt socker nu när du är gravid? tar du ändå insulin?
vet vissa som fått "normalt" socker under grav o sluppit sitt insulin under tiden.
kram

2012-10-10 @ 21:11:53
URL: http://www.emmaje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0