22+4

Sämsta morgonen på länge!
Blev väckt av Linnéa lite över fem! Hon drömde väl ngt! Så in med henne i vår säng där hon vägra somna om!
Micke gick in med henne på rummet men hon vägra somna utan sprang omkring och lekte!
Blev mkt bråk om ALLT nu på morgonen!
När vi skulle äta så vände jag bort blicken i 2 sekunder så hade hon öppnat ett nagellack å lyckats kleta det i ögat! Så kastade upp en skrikande Linnea på fiskbänken å sköljde med varmt vatten och hon fortsatteskrika å jag nästan grät så rädd jag blev! Fy om det hade torkat å kletat ihop ögonfransarna på henne :(!
Men det mesta försvann, lite satte sig vid rötterna på ögonfransarna å det får trilla av av sig själv!
Vid tandborstningen kletar hon tandkräm i ögat så ännu en sköljning av ögat!
När vi kommer till dagis så trillar hon först en gång utanför dörren och sen en gång till när hon springer iväg med Boris! Stackarn!
Inte nog med det så storgråter hon när jag går från dagis!
Ville bara springa fram till henne och krama henne hårt för att sen springa hem med henne i famnen! Min
Älskade <3!
Hatar mig själv för jag inte klarar att ha henne hemma varje dag :(!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0