Vecka 32 (31+0)

Lika uttråkad som vanligt ligger jag här på soffan å funderar på vad jag ska göra!
Har redan plockat undan å kastat in sängkläderna i tvättmaskinen!
Skulle behövt dammsuga men vet inte om jag vågar! Tänk om jag blir tvungen att ligga resten av dagen sen!!?
Skulle bakat lussebullar, men micke lämnade Linnea även idag så då sprack min plan på att köpa saffran och kesella på vägen hem!
Får väl köpa det när jag hämtat henne istället!

Natten va faktiskt helt ok!
Inte alls ont i höfterna men däremot i blygdbenet när jag vände mig!
Även när jag sätter mig upp så gör det ont! Fattar inte hur 2 graviditeter kan skilja sig så mkt från varandra!?
OM det skulle bli en 3a så hoppas jag att den graviditeten blir bättre än denna!

På lördag ska vi åka till Bo Ohlsson å köpa julklappar!
Eftersom vi hoppade över Ullared så får det bli Skånes motsvarighet :)!
På kvällen ska jag å Linnea på tjejmiddag hos Stellas dotter!
På söndag ska vi på kalas hos min gudson Milo!
Kommer va helt slut på söndagskväll efter en helg med massa planer!
Så då får det bli glögg å mys med 1a ljuset tänt!
Sjukt att på söndag (lördag) börjar julen :)!

Nej resa på röven var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0